Nents fodboldkøb kan give konkurrenter sved på panden før Champions League-udbud

Købet af Premier League giver Nent ro på bagsmækken og kan øge konkurrencen om Champions League, der ventes i udbud inden for kort tid. For TV 2 i Norge er tabet et hårdt slag, vurderer tidligere sportsdirektør for Discovery.
Billede fra Premier League-kampen mellem Tottenham og Manchester City tidligere på måneden. | Foto: John Sibley/Reuters/Ritzau Scanpix
Billede fra Premier League-kampen mellem Tottenham og Manchester City tidligere på måneden. | Foto: John Sibley/Reuters/Ritzau Scanpix

Efter et historisk udbud af de nordiske Premier League-rettigheder har Nordic Entertainment Group (Nent) sikret sig kontrol over en nøglerettighed det meste af det nye årti.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også