Nye kunder giver ventetid og presser kundetilfredsheden hos Boxer

Det er både godt og skidt, at Boxer oplever en større interesse for at blive kunde hos selskabet, lyder det fra direktør. Ventetid i telefonkøen og på installation sætter kundetilfredsheden under pres.
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix

Boxer oplever en større interesse fra potentielle kunder. Men selvom de fleste selskaber gerne vil have flere kunder, så er der en bagside af medaljen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også