Tysk indtog og nye fiktionsformater skal levere vækst til Drive Studios

Produktionsselskabet har udvidet til det tyske marked og håber at kunne hente vækst syd for grænsen. Sammen med etablering i USA har det trukket på ressourcerne i år, der derfor også byder på mindre vækst end tidligere, fortæller direktør.
Sigurd Bæk Jensen, adm. direktør og medstifter af produktionsselskabet Drive Studios. | Foto: PR / Drive Studios
Sigurd Bæk Jensen, adm. direktør og medstifter af produktionsselskabet Drive Studios. | Foto: PR / Drive Studios

En vækst i den danske forretning på 50 pct. takket være en bred ordrehøst og nyt satsningsområde inden for fiktion samt udenlandske landvindinger. Det er, hvad det digitale produktionsselskab Drive Studios går ud af 2018 med, fortæller selskabets adm. direktør, Sigurd Bæk Jensen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også