Radiodays Europe, der netop er blevet afholdt, trak så mange deltagere til, at arrangørerne har besluttet gentage succesen.
MediaWatch
Radiodays Europe, som torsdag og fredag i sidste uge samlede 400 europæiske radio-folk i DGI-byen, blev en så stor succes, at det nu skal være en tilbagevendende og begivenhed og udvides med en halv dag. Det skriver journalisten.dk.
Konferencen skal også i 2011 afholdes i København, men derefter skal den turnere rundt i Europa.
- SF
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
For sjette år i træk kunne Bauer Media sidste år præsentere et overskud på over 40 mio. kr. Direktør ryster ikke på hånden med digitale investeringer, selvom væksten her går langsommere end ventet.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.