Ujævn kurs for TV 2 Radio

TV 2 Radio er ikke blevet mere driftsikker eller slagkraftig i de første måneder af 2008, viser  nye elektroniske lyttertal.
MediaWatch
TV 2 Radio er ikke blevet mere driftsikker eller slagkraftig i de første måneder af 2008, viser  nye elektroniske lyttertal.

Tallene indikerer en usikker track-rekord for TV 2 Radio, der i hvert fald ikke peger opad.

I radioens egen målgruppe, de 12-50 årlige, lander den på en share på 5,9 procent, men har de seneste uger vippet op og ned på seks-otte procent i målgruppen.

Den gode nyhed er, at de nye elektroniske målemetode betyde stærkt stigende nettodækning til næsten al radio, også til TV 2 Radio. Den er oppe på 1061.000, som er nok til at indtage pladsen som den mest aflyttede kommercielle radio i uge 10; blot få tusinder foran Radio 100FM.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også