Direktør håber TV 2 Radio kan få tid

TV 2 Radio har i øjeblikket omkostninger, der er større end det samlede marked for landsdækkende reklamer.
MediaWatch
TV 2 Radio har i øjeblikket omkostninger, der er større end det samlede marked for landsdækkende reklamer.

I 2007 tabte radioen omkring 100 millioner kroner, men den nye TV 2 direktør, Merete Eldrup, håber alligevel, at radioen kan holdes i live.

"Radioen passer strategisk helt rigtigt til TV 2," siger hun til dagbladet Børsen. Hun har nu sat gang i et analysearbejde, der både skal granske radioens markedsposition og dens resultater.

"Jeg vil gerne have en mere langsigtet plan for radioen. Jeg vil meget håbe, at vi kan komme med en plan, der giver radioen et par år," siger hun til avisen. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også