Berlingske kaster sig ind i nyhedspodcast-kampen: "Der er et ret stort behov"

Der er allerede en række podcast med nyheder som sit fokus på markedet, men der er plads til en ny spiller på banen, mener chefredaktør for Berlingske, der går i luften med daglig podcast i maj.
Chefredaktør Mette Østergaard mener, der er brug for en nyhedspodcast som den, Berlingske er på vej med. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix
Chefredaktør Mette Østergaard mener, der er brug for en nyhedspodcast som den, Berlingske er på vej med. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

I januar florerede tre jobopslag i jobbankerne, og de fortalte, at Berlingske er på vej til at lancere en daglig nyhedspodcast. Dengang var chefredaktør Mette Østergaard ikke klar til at uddybe planerne, men det er hun nu.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også