MediaWatch

Berlingske kaster sig ind i nyhedspodcast-kampen: "Der er et ret stort behov"

Der er allerede en række podcast med nyheder som sit fokus på markedet, men der er plads til en ny spiller på banen, mener chefredaktør for Berlingske, der går i luften med daglig podcast i maj.

Chefredaktør Mette Østergaard mener, der er brug for en nyhedspodcast som den, Berlingske er på vej med. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent-topchef: Super League kan blive en "episk fiasko"

Storklubberne bag Super League glemmer "fansenes kraft" ifølge Anders Jensen, adm. direktør i Nent, der har investeret store milliardbeløb i tv-rettighederne til de eksisterende fodboldligaer, som nu udfordres af Super League.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs