
I januar florerede tre jobopslag i jobbankerne, og de fortalte, at Berlingske er på vej til at lancere en daglig nyhedspodcast. Dengang var chefredaktør Mette Østergaard ikke klar til at uddybe planerne, men det er hun nu.
Fra begyndelsen af maj vil Berlingske således udkomme med en daglig nyhedspodcast, som tidligere Radio24syv-vært Kaare Svejstrup bliver vært for. Og selvom der allerede er flere nyhedspodcast i æteren, som har fået godt hul igennem til lytterne, så mener Mette Østergaard, at Berlingske rammer et hul i markedet.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.