MediaWatch

Radiodays præsenterer program for udskudt konference

Efter udskydelsen af Radiodays til januar 2021 har konferencen lagt programmet for radiotræffet, der kommer til at foregå digitalt.

Foto: PR/Radiodays

Det årlige radiotræf Radiodays blev i efteråret udskudt til januar næste år som følge af coronakrisen, og nu er arrangørerne klar med et program for konferencen.

I en pressemeddelelse oplyser Radiodays, at profiler fra bl.a. Spotify, BBC og Sveriges Radio vil være på talerlisten, når konferencen afholdes 29. januar i digital form.

"Programmet bliver mere fokuseret, da ikke alting fungerer digitalt, men eftermiddagen byder fortsat på en lang række fagrelevante indlæg såvel som keynote-talere fra ind- og udland. Karin Bäckmark, nordisk podcastchef hos Spotify, Lorna Clack, BBC’s Controller of Pop, Olle Zachrison, digital udviklingschef for nyheder hos Sveriges Radio og Ken Benson fra Media Group 1," siger Marianne Bugge Zederkof, formand for Radiodays' bestyrelse, i en meddelelse.

Radiodays skulle oprindeligt være afholdt i oktober, men det måtte arrangørerne opgive i september som følge af coronakrisen.

Prisuddelingen Prix Radio, som normalt afholdes sammen med Radiodays, blev afholdt i oktober ved et digitalt event.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere