MediaWatch

Partnere tror stadig på ambitionen bag Loud: "Det har været en mangel blandt medier"

Ringe lyttertal og masser af politisk opmærksomhed til den kritiske side ændrer ikke på, at formålet med Radio Loud holder, lyder det fra tre stemmer i partner- og ejerkredsen bag kanalen, der har været i luften et halvt år.

Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Lyttermæssigt har opstarten for Radio Loud været til den stille side ifølge de officielle tal - men når det gælder omtalen af kanalens første seks måneder har volumenknappen været skruet helt op.

Et halvt år efter kanalen gik i luften, kort efter coronakrisen ramte og lukkede landet ned, er der fortsat blæst om DAB-kanalen, der vandt udbuddet i oktober sidste år, foran bl.a. Radio24syv.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs