Radio Loud vil tænke i podcast for at nå ud til lytterne

Dab er ikke Radio Louds målgruppe, de 15-50 åriges, foretrukne medieplatform, og derfor skal radiokanalen satse mere på podcast, lyder det fra programchef Kim Pihl-Vester.
Kim Pihl-Vester, programchef på Radio Loud | Foto: radio loud
Kim Pihl-Vester, programchef på Radio Loud | Foto: radio loud

Radio Loud skal være tilgængelig for de unge, når de unge vil høre radiokanalen. Derfor skal podcast prioriteres højere, fortæller programchef Kim Pihl-Vester til Jyllands-Posten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også