Radio24syv køber tid med DAB-bud - men kommerciel udfordring består

En videreførsel på DAB vil redde Radio24syv fra at blive hældt ud med badevandet. Men det er ingen ideel situation og løser ikke radioens grundlæggende udfordring på sigt, siger koncernchef i Berlingske Media, Anders Krab-Johansen. 
Foto: Asger Ladefoged / Ritzau Scanpix
Foto: Asger Ladefoged / Ritzau Scanpix
AF LOUISE RESEKE, THOMAS NYGAARD MADSEN

Radioen kan sende videre, og otte års programerfaring fortsat være i spil. Men den kommercielle hovedpine på den lange bane forsvinder ikke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også