MediaWatch

Bejlere ser med usvækket appetit på FM4

Både konsortium med Jysk Fynske Medier i spidsen og Nordic Entertainment Group gransker materialet i udbuddet af FM4-kanal. "Vi kigger på det med stor interesse," lyder det fra NENT.

Foto: Ritzau Scanpix/Nicolai Svane

Mere end to tredjedelen af redaktionen skal have base i provinsen, og der bliver et loft for reklameblokkene på 12 minutter dagligt. Rammerne FM4-sendetilladelsen, som Radio24syv har haft siden 2011, blev præsenteret tidligere på ugen, og mens kravene har fået Radio24syv til at stå af hesten, sidder andre bejlere fortsat i sadlen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Eventchef på Gyldendal stopper

Efter knap fire år på forlaget, hvor hun har arbejdet for at åbne Gyldendal mere op for læserne, har eventchef fået nyt job.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs