Radiokæmpe skummer fløden i voksende marked

Selskabet bag kanaler som The Voice og Nova øgede bundlinjen med 40 pct. og landede et resultat på over 30 mio. kr. sidste år. Adm. direktør forventer, at væksten fortsætter i 2018.
Jim Receveur, adm. direktør, Bauer Media. | Foto: /ritzau/Lærke Posselt
Jim Receveur, adm. direktør, Bauer Media. | Foto: /ritzau/Lærke Posselt

Radio er blevet en særdeles indbringende forretning for landets største kommercielle radioselskab Bauer Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også