Internationalt reklamebureau slår dansk og svensk afdeling sammen
Den internationale bureaugruppe Publicis slår sin svenske og danske afdeling sammen i en samlet region. Emma Thorp, der i dag leder den svenske afdeling, kommer til at stå i spidsen for den nye dansk-svenske afdeling. Det skriver Dagens Media.
Kenneth Brinkmann, der i dag står i spidsen for den danske bureaugruppe, fortsætter som leder af Publicis i Danmark, men rapporterer nu til Emma Thorp.
Den nye sammenlægning skal gøre Publicis bedre i stand til at udvide sit netværk i begge lande. Det har koncernen ifølge Dagens Media tidligere haft held med i Portugal og Spanien.
”Vores størrelse vil også muliggøre øgede investeringer i både nye talenter og vores tilbud. Vores kunder får adgang til mere talent og et bredere tilbud, og for vores medarbejdere bliver jobbet endnu sjovere – de får flere skønne kolleger og nye karrieremuligheder,” siger Emma Thorp ifølge Dagens Media om sammenlægningen.
Omstruktureringen finder sted fra 1. oktober.