Advice har landet millionaftale med Forsvarsministeriet

Forsvarsministeriet har valgt kommunikations- og reklamebureauet Advice til at håndtere marketing og betalt kommunikation de næste fire år og sender dermed en rammeaftale på op til 114 mio. kr. i retning af Advice. Det skriver Dansk Markedsføring.
Valget er landet på Advice efter en udbudsrunde i efteråret, ligesom Advice i forvejen har håndteret en række opgaver for Forsvarsministeriets Personalestyrelse, bl.a. rekrutteringskampagner til officersuddannelserne.
"Det her er meget stort for os. Ubetinget det største win i Advices historie og en kulmination på det kreative og strategiske spring fremad, vi har taget i de seneste år. Vi glæder os selvsagt voldsomt til at fortsætte vores fantastiske samarbejde med Forsvaret på en ny og større skala," udtaler strategisk direktør og partner Rune Dalgaard til Dansk Markedsføring.
Relaterede artikler:
Dansk bureau står bag nyt nordisk kommunikationshus
For abonnenter