MediaWatch

Dansk bureau står bag nyt nordisk kommunikationshus

Sammen med et svensk og et norsk kommunikationsbureau danner danske Oxymoron ny organisation, der skal tilbyde kommunikationsløsninger i hele norden.

Foto: Northcom

Det danske kommunikationsbureau Oxymoron med Kresten Schultz Jørgensen i spidsen går sammen med bureauerne Reform Act og Kruse Larsen fra henholdsvis Sverige og Norge. Sammen danner de det nordiske kommunikationshus Northcom. Det skriver parterne i en pressemeddelelse.

De tre bureauer fortsætter som individuelle virksomheder i hvert sit land, men vil altså tilbyde løsninger i et samarbejde på tværs af landene, lyder det. De tre parter bag Northcom-organisationen vil også råde over lokale kampagnebureauer herunder danske Roxy.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs