MediaWatch

Kreativitet & Kommunikation skal have ny direktør

Ved årsskiftet stopper Tine Aurvig-Huggenberger efter 10 år som direktør for brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation for at få plads til nye og andre ting i arbejdslivet.

Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation

Brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation går på jagt efter en ny frontfigur, der kan tage over fra nytår, hvor Tine Aurvig-Huggenberger har valgt at fratræde.

Det skriver organisationen i en pressemeddelelse,

"Det har ikke været en nem beslutning, men livet leves kun én gang. Tiden er lige nu den helt rigtige til at gå i gang med at udleve drømme og opfylde nye ambitioner. Min mand Karl og jeg stopper samtidig, og der er så mange ting, vi gerne vil gøre sammen. Nu skal jeg skrive, jeg vil læse filosofi, lave samtalesaloner og så vil jeg genoplive mit eget rådgivningsfirma," siger Tine Aurvig-Huggenberger i meddelelsen.

Bestyrelsesformand Kim Boisen fra Robert/Boisen & Like-minded roser Tine Aurvig-Huggenbergers lederskab og udvikling af Kreativitet & Kommuniktion, som hun kom til fra en stilling som chef for public affairs i Primetime Kommunikation i 2012. Han fremhæver bl.a., at foreningens medlemstal er fordoblet under hendes ledelse.

"Med Tines fratrædelse afslutter vi et meget succesfuldt kapitel i foreningens historie, men vi kigger også ind i et nyt kapitel, hvor vi ser masser af nye muligheder. Nu skal vi finde den helt rigtige direktør, der kan stå i spidsen for den rejse KreaKom skal på de næste 10 år, og vores aftale med Tine giver os heldigvis god tid til den proces samt mulighed for at sikre en grundig overdragelse," udtaler han.

Mere fra MediaWatch

Stort boligmagasin skifter fra Bladkompagniet

Realdania-ejet magasin med sekscifret oplag har skrevet kontrakt med en ny distributør. Prisen er lavere, og kvaliteten højere, lyder forklaringen. Realdania har ingen planer om at stoppe den trykte udgave af magasinet.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs