MediaWatch

Kreativitet & Kommunikation skal have ny direktør

Ved årsskiftet stopper Tine Aurvig-Huggenberger efter 10 år som direktør for brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation for at få plads til nye og andre ting i arbejdslivet.

Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation

Brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation går på jagt efter en ny frontfigur, der kan tage over fra nytår, hvor Tine Aurvig-Huggenberger har valgt at fratræde.

Det skriver organisationen i en pressemeddelelse,

"Det har ikke været en nem beslutning, men livet leves kun én gang. Tiden er lige nu den helt rigtige til at gå i gang med at udleve drømme og opfylde nye ambitioner. Min mand Karl og jeg stopper samtidig, og der er så mange ting, vi gerne vil gøre sammen. Nu skal jeg skrive, jeg vil læse filosofi, lave samtalesaloner og så vil jeg genoplive mit eget rådgivningsfirma," siger Tine Aurvig-Huggenberger i meddelelsen.

Bestyrelsesformand Kim Boisen fra Robert/Boisen & Like-minded roser Tine Aurvig-Huggenbergers lederskab og udvikling af Kreativitet & Kommuniktion, som hun kom til fra en stilling som chef for public affairs i Primetime Kommunikation i 2012. Han fremhæver bl.a., at foreningens medlemstal er fordoblet under hendes ledelse.

"Med Tines fratrædelse afslutter vi et meget succesfuldt kapitel i foreningens historie, men vi kigger også ind i et nyt kapitel, hvor vi ser masser af nye muligheder. Nu skal vi finde den helt rigtige direktør, der kan stå i spidsen for den rejse KreaKom skal på de næste 10 år, og vores aftale med Tine giver os heldigvis god tid til den proces samt mulighed for at sikre en grundig overdragelse," udtaler han.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs