Norske mediebureauers investeringer voksede for første gang i 2020 i november

Reklamemarkedet i Norge er på vej tilbage efter nedgang hidtil i 2020. Samlet voksede markedet med 30 pct. i november, mens tallene for hele året viser et tocifret procentuelt fald.
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

I Norge har reklamemarkedet fået et comeback, efter de norske mediebureauer på vegne af annoncørerne sammenlagt investerede næsten 1,1 mia. norske kr. svarende til godt 770 mio. kr. i november. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også