Mediebureau lukker afdeling i Aarhus

Med udsigt til flere møder online vurderer mediebureauet IUM, at der ikke længere er behov for en afdeling i Aarhus.
Heine Jørgensen, adm. direktør for IPG Mediabrands i Danmark. | Foto: IPG Mediabrands/pr
Heine Jørgensen, adm. direktør for IPG Mediabrands i Danmark. | Foto: IPG Mediabrands/pr

Coronakrisen har vist, at der ikke er behov for kontorer i to danske byer hos mediebureauet IUM. Det betyder, at IUM lukker ned for sin afdeling i Aarhus i slutningen af januar, skriver Dansk Markedsføring.

"Vi vil i fremtiden se mere work from home, så når folk er på kontoret, skal de gerne være mere samlet," siger Heine Jørgensen, der er adm. direktør for IPG Mediabrands i Danmark, der står bag IUM, og oplyser, at alle kunderelationer vil blive flyttet til afdelingen i København.

Lukningen af Aarhus-kontoret berører 12 medarbejdere, hvoraf tre fortsætter på IUM's kontor i København, som i samme ombæring ansætter flere.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også