Gyldendal holder øje med effekt af skærmdebat før ny skolesæson

Markedet for salg af læremidler til den danske grund- og ungdomsskole kan være under forandring, siger Gyldendal-direktør, der ikke frygter konkurrence fra storsatsende rival.
Gyldendal, der har til huse i Klareboderne i København, holder øje med, om skolerne igen begynder at købe fysiske bøger. | Foto: Torben Stroyer
Gyldendal, der har til huse i Klareboderne i København, holder øje med, om skolerne igen begynder at købe fysiske bøger. | Foto: Torben Stroyer

For nylig meldte forlaget Praxis, at det var klar til en stor satsning på markedet for læremidler til landets gymnasieskoler. Men det ryster ikke den største aktør på markedet, Gyldendal. [citat-1]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også