Lindhardt og Ringhof poster millioner i satsning på globalt bogmarked

I et internationalt ryk tester det danske forlag nu 20 markeder af, herunder Kina og Indien, for at trykprøve potentialet for e- og lydbøger. Målet er at erobre markedsandele på det digitale bogmarked.
"Vi tror ikke, at det er et vindue, der står åbent i al evighed," siger adm. direktør Lars Boesgaard fra Lindhardt og Ringhof om baggrunden for at prøve kræfter med digitale vækstmarkeder som Kina og Indien | Foto: PR/Lindhardt og Ringhof
"Vi tror ikke, at det er et vindue, der står åbent i al evighed," siger adm. direktør Lars Boesgaard fra Lindhardt og Ringhof om baggrunden for at prøve kræfter med digitale vækstmarkeder som Kina og Indien | Foto: PR/Lindhardt og Ringhof
AF JULIE FOGDE, LOUISE RESEKE

Forretningspotentialet i 20 lande skal over de næste år trykprøves af Lindhardt og Ringhofs digitale forlagsforretning Saga. Forlaget bliver spydspids i en international offensiv, der skal positionere L&R på det globale digitale bogmarked og brede forlagets danske forfattere ud over landets grænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også