MediaWatch

Politiken-chef bliver ny direktør for Saxo

Efter halvandet år stopper kommerciel direktør på Politiken, Natasha Brandt, og bliver i stedet adm. direktør for internetboghandlen Saxo, som JP/Politikens Hus har overtaget.

Foto: Peter Hove/Politiken

Politiken skal have ny kommerciel direktør. Efter godt halvandet år på posten skifter Natasha Brandt titlen ud for i stedet at stå i spidsen for netboghandlen Saxo.com som ny adm. direktør. Det skriver JP/Politikens Hus i en pressemeddelelse.

Natasha Brandt, 41, afløser stifter og tidligere ejer af Saxo, Jørgen Balle Olesen, der har valgt at stoppe som direktør i forbindelse med, at JP/Politikens Hus har overtaget det fulde ejerskab af Saxo.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs