Gyldendal deler forlaget i to søjler og udnævner nye topfolk

Ny organisering i Gyldendal Forlag betyder opsplitning mellem kommerciel afdeling og redaktioner. Ny kommerciel direktør er hentet eksternt, mens ny forlagschef for fiktion er fundet internt. Marketingdirektør fratræder.
Foto: PR/Gyldendal
Foto: PR/Gyldendal

Som varslet i går fremlægger Gyldendal i dag, hvordan organisationen af Danmarks største forlag skal se ud fremover. I en pressemeddelelse oplyser forlaget, at det fremover vil være opdelt i to søjler: En redaktionel og en kommerciel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også