Jysk Fynske letter foden fra speederen på avisprojekt

Den varslede udvidelse af søndagsaviser i Jysk Fynske Medier, der er en del af koncernens vækstplan, bliver ikke en realitet fra begyndelsen af 2018 som først planlagt. Direktør peger på distribution og økonomi som årsager til udskydelsen.
Foto: Mads Hansen
Foto: Mads Hansen

Jysk Fynske Medier har efter et dybt dyk i 2016, der satte den udmeldte vækstplan på pause, genoptaget planerne om at løfte omsætningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også