Metro udlodder rumrejse

I jagten på den rigtige PR for det globale avisbrand, sætter Metro International en rumrejse på højkant i ny konkurrence.
MediaWatch

Svar på en quiz og vind en rejse ud i rummet.

Således lyder tilbuddet fra Metro International til sine læsere verden over i en ny, global konkurrence. Her kan man være heldig at vinde en rejse ud i rummet, hvis man sender forslag ind til, hvorfor man er værdig til at vinde og svarer på en række spørgsmål i en quiz.

"For at opbygge et stærkt brand, er du nødt til hele tiden at involvere dine læsere på nye og spændende måder. MetroXpress’ måde at gøre det på, er ved at gøre det uventede – ligesom vi gjorde, da Lady Gaga var chefredaktør. Jeg tror at samarbejdet med SXC (hollandsk rumfartsselskab, red.) vil få læsere til at associere MetroXpress med fremtiden og nye muligheder for at ’almindelige’ mennesker kan rejse ud i rummet,” siger Christian Quarles, Vice President for Metro International, i en pressemeddelelse.

”For at få så meget hype og opmærksomhed ud af det som muligt, vil vi lancere en global PR- og reklamekampagne, både off- og online,” fortsætter Christian Quarles.

Konkurrencen vil begynde i starten af marts, og vinderen vil blive annonceret d. 12. april i en global special edition-udgave, dedikeret til rumfart og fremtiden inden for rumrejser.

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også