Wall Street Journal storsælger digitalt

En fjerdedel af Wall Street Journals abonnenter læser deres avis på nettet - med et abonnement til online-delen. Dermed fører finansavisen både på oplagstal og på digital indtjening sammenlignet med de øvrige amerikanske aviser. Hos USA Today, som har landets næststørste oplagstal, er andelen af digitale abonnementer blot to procent, mens New York Times sælger 11 procent af deres abonnementer til læsere, der foretrækker den digitale udgave. - SF
 
MediaWatch

En fjerdedel af Wall Street Journals abonnenter læser deres avis på nettet - med et abonnement til online-delen.

Dermed fører finansavisen både på oplagstal og på digital indtjening sammenlignet med de øvrige amerikanske aviser.

Hos USA Today, som har landets næststørste oplagstal, er andelen af digitale abonnementer blot to procent, mens New York Times sælger 11 procent af deres abonnementer til læsere, der foretrækker den digitale udgave.

- SF
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også