Metro lancerer storstilet kampagne

Læserne skal blandt andet se deres by gennem Metro-briller, når koncernen gennem en global kampagne vil sætte fokus på avisens kvaliteter
MediaWatch

”Read more, Live bigger” lyder sloganet, der skal skaffe Metro Internationals gratisaviser flere læsere.  

Det er Metro International, der har søsat kampagnen, der skal synliggøre kædens afdelinger over hele verden, blandt andet Europa og Nordamerika, skriver business.dk. Annoncer på tv, print, en webkampagne og radiospots skal brande aviserne, fortæller Per Michael Jensen, Metro Internationals administrerende direktør.

"Vi har de seneste måneder øget kvaliteten og mængden af stof fra Metro World News, vores interne nyhedsbureau, til et hidtil uset niveau. Derfor vil vi gerne gøre opmærksom på de kvaliteter, samt på det faktum, at ingen formentlig forstår et storbypublikum bedre end Metro," siger han.

 - MS

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også