Jyllands-Posten gi'r EuroBonus
For at styrke sit tilbud til erhvervs-kunderne har Jyllands-Posten indgået et partnerskab med SAS EuroBonus, så avisabonnenter har mulighed for at optjene point til at rejse for hos SAS.
"Vi har allerede i dag et stærkt erhvervskoncept, JP Pro, med flere services. Med SAS-aftalen vil der være endnu flere fordele ved at være abonnent hos Jyllands-Posten," siger direktør Klaus Høeg-Hagensen, Jyllands-Posten, i en pressemeddelelse.
Det er første gang, at SAS tager en dansk avis med ind i sit EuroBonus-program.
”Aftalen er et stort skridt i udviklingen af EuroBonus til at blive et loyalitetsprogram for alle forbrugere. Gennem samarbejdet med Jyllands-Posten kan vi nu tilbyde vores medlemmer endnu flere indtjeningsmuligheder i hverdagen,” siger ansvarlig for SAS EuroBonus-program, Mette Østergaard i meddelelsen.
Læs mere om den partnerskabet og om den første partnerskabs-kampagne mellem JP og SAS Eurobonus på sitet eurobonus-jp.dk.