JydskeVestkysten i nyt design
JydskeVestkysten skal være endnu mere indbydende grafisk og sende et stærkt signal om lokal forankring. Derfor har avisen fået en designmæssig makeover, skriver JydskeVestkysten i en pressemeddelelse.
"Vi investerer i avisen, fordi vi tror urokkeligt på papirets og lokalavisens fremtid i et parløb med de nye medier. Vi giver nu kunderne en avis, som er mere indbydende og lettere at læse, fordi vi markerer de enkelte stofområder tydeligere, og fordi faktabokse og andet udstyr til artiklerne nu er langt bedre end før. Samtidig har vi skiftet skrifttype i både brødtekst og overskrifter, og ikke mindst har vi gjort det lokale signal tydeligere i alle vores ni lokaludgaver," siger administrende direktør og chefredaktør, JydskeVestkysten, Peter Orry i en meddelelse.
JydskeVestkysten udkom for første gang i går i det nye design, der er skabt af Berlingske Tidendes chefdesigner, Per Heilmann, og JydskeVestkystens designchef, Søren Rødkjær.
- LR