JP lancerer nyt karrieremagasin

1. marts er der premiere på Jyllands-Postens nye søndags-magasin Erhverv/Karriere, der skal styrke JP's jobmarked.

Jobannoncerne får en ny eksklusiv holdeplads, når Jyllands-Posten d. 1. marts udvider magasinfamilien med magasinet Erhverv/Karriere, der fremover følger med avisen hver søndag.

"Det nye avismagasin bliver en stærk cocktail af holdninger, perspektiv og interviews med fokus på det, der rører sig i toppen af dansk og internationalt erhvervsliv.
Magasinet vil informere om de seneste trends og gå tæt på de vigtigste topledere - deres antipatier og passioner. Magasinet vil inspirere og være en kilde til ny viden for den karriere- og erhvervsinteresserede læser," siger erhvervsredaktør Steen Rosenbak, Jyllands-Posten.

Det redaktionelle indhold byder på nyheder om dansk og international ledelse, karrierestof, portræinterviews, bogstof og jobskifte. Erhverv/Karriere bliver i skåret tabloid-format – samme format som Living, Explorer og Tour, der også udgives sammen med Jyllands-Posten - og formatet skal bl.a. give stillingsannoncerne en længere levetid.

"Det glæder mig, at de attraktive og tunge lederjob, som bliver udbudt gennem JP, i fremtiden bliver placeret i et mere eksklusivt og handy magasin. Det nye magasin bliver mere langtidsholdbart end almindelige tillæg. Vi ved fra de andre magasiner, at de bliver gemt og læst igen samt delt med familie og venner. Det har annoncørerne stor glæde af," siger annoncechef Tony Halkjær.

- MediaWatch

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også