Aviserne holder på læserne

I USA er trenden, at aviserne holder bedre på deres læsere end på deres annoncører.
MediaWatch

I USA er trenden, at aviserne holder bedre på deres læsere end på deres annoncører.

Amerikansk avislæsning er på stabilt niveau, viser ny undersøgelse af Readership Institute (RI),  der omfatter 3000 læsere af 100 aviser, skriver Journalisten.no.

Gennemsnitslæseren bruger 27 minutter på den trykte avis på hverdage, og er mere engageret i den end i netaviserne. På søndage bruger de amerikanske avislæsere i gennemsnit 57 minutter.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også