”Det er en glæde, vi har forbedret resultatet. Men vi er ikke, hvor en medievirksomhed af vores størrelse bør være"

Udviklingen på printmarkedet har været hårdere end ventet, fortæller Stig Ørskov. Men ny strategi og fokus på lønsomhed skal løfte forretningen i 2024.
”Det er en glæde, vi har forbedret resultatet. Men vi er ikke, hvor en medievirksomhed af vores størrelse bør være,” siger Stig Ørskov. | Foto: Philip Hoepner/APPR/Ritzau Scanpix
”Det er en glæde, vi har forbedret resultatet. Men vi er ikke, hvor en medievirksomhed af vores størrelse bør være,” siger Stig Ørskov. | Foto: Philip Hoepner/APPR/Ritzau Scanpix

JP/Politikens Hus har med sin netop offentliggjorte koncernrapport rystet rædselsresultatet fra 2022 af sig. Underskud er vekslet til overskud på ny - om end noget lavere end håbet og ventet ved indgangen til det nu lukkede 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også