Mediechefer ønsker ny JP-chef held og lykke med digital omstilling

Et stærkere digitalt Jyllands-Posten vil give mere mangfoldig presse og tvinge Berlingske til øge tempoet i sin udvikling, mens Politiken-chef ikke er bekymret for overlap i målgrupper.
Tom Jensen: Det er godt, hvis vi får flere, stærke digitale publicistiske medier, der bidrager til den danske samfundsdebat. | Foto: Stine Heilmann
Tom Jensen: Det er godt, hvis vi får flere, stærke digitale publicistiske medier, der bidrager til den danske samfundsdebat. | Foto: Stine Heilmann

Marchen Neel Gjertsen er fra starten af sit nye liv som ansv. chefredaktør for Jyllands-Posten under betydeligt forventningspres for at speede op under den digitale omstilling, der vurderes som altafgørende for avisens fremtid:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix

    Store streamere vil bremse canadisk bidragsmodel

    For abonnenter

    Læs også