Stig Ørskov vil signalere forventninger til næste JP-chef med synligt jobopslag

Helsideannoncer i flere aviser og store bannere i både København og Aarhus skal vise ambitionsniveau og forventninger til ny JP-chef, siger Stig Ørskov.
Stig Ørskov og JP/Politikens Hus har med fysiske og digitale bannere og helsidesannoncer synliggjort sin jagt på en ny ansv. chefredaktør til Jyllands-Posten. | Foto: Mik Eskestad/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Stig Ørskov og JP/Politikens Hus har med fysiske og digitale bannere og helsidesannoncer synliggjort sin jagt på en ny ansv. chefredaktør til Jyllands-Posten. | Foto: Mik Eskestad/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

JP/Politikens Hus lægger ikke skjul på, at jagten på en ny ansv. chefredaktør på Jyllands-Posten er gået ind. Der er hyret et rekrutteringsbureau, indrykket helsidesannoncer med jobopslaget, som ligeledes også hænger ud til Rådhuspladsen i København og Skt. Clemens Bro i Aarhus. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også