JFM-topchef kigger ind i omlægning af ugeavis-distribution i storbyer
JFM (tidligere Jysk Fynske Medier, red.) står midt i en sparerunde, der skal skære mellem 90 og 100 mio. kr. af mediekoncernens udgifter i 2023 og fremefter, fordi stigende omkostninger til især papir og el tilsat vigende indholdssalg har lagt massivt pres på det regionale mediehus’ forretning fra årsskiftet.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
JFM-ejet bureau overtager konkurrent
For abonnenter
Jysk Fynske Medier ændrer navn
For abonnenter