JFM-topchef kigger ind i omlægning af ugeavis-distribution i storbyer

Det skal både høste besparelser og optimere distributionen af ugeaviserne i bl.a. hovedstaden for JFM, der ser nærmere på ny distributionsmodel til at afløse en del af de husstandsomdelte aviser.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

JFM (tidligere Jysk Fynske Medier, red.) står midt i en sparerunde, der skal skære mellem 90 og 100 mio. kr. af mediekoncernens udgifter i 2023 og fremefter, fordi stigende omkostninger til især papir og el tilsat vigende indholdssalg har lagt massivt pres på det regionale mediehus’ forretning fra årsskiftet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også