MediaWatch

JP Lokal har endnu ikke nået abonnementsmål - men planen er at vokse

De nye lokalmedier. Trods manglende mediestøtte går det ifølge chefredaktør Viggo Lepoutre Ravn i den rigtige retning for Jyllands-Postens lokalmedier ca. ti måneder efter, de så dagens lys i fire jyske byer. Men betalingsviljen måtte gerne være større, siger han i MediaWatchs sommerserie om mediehusenes lokalsatsninger.

Foto: JYLLAND-POSTEN

For snart et år siden gik Jyllands-Postens lokalsatsning JP Lokal i luften i Vejle, Viborg, Randers og Horsens. Ambitionen var at have politik, erhverv og kultur som bærende indholdssøjler, men med lokale mennesker som indgang, og så skulle okalmedierne skyde efter en yngre målgruppe end moderavisen ved bl.a. at gøre brug af nyhedsbreve.

Her godt 10 måneder efter, medierne blev sendt ud i verden, er Viggo Lepoutre Ravn, chefredaktør i JP Lokal, behersket tilfreds.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs