JP Lokal har endnu ikke nået abonnementsmål - men planen er at vokse

De nye lokalmedier. Trods manglende mediestøtte går det ifølge chefredaktør Viggo Lepoutre Ravn i den rigtige retning for Jyllands-Postens lokalmedier ca. ti måneder efter, de så dagens lys i fire jyske byer. Men betalingsviljen måtte gerne være større, siger han i MediaWatchs sommerserie om mediehusenes lokalsatsninger.
Foto: JYLLAND-POSTEN
Foto: JYLLAND-POSTEN

For snart et år siden gik Jyllands-Postens lokalsatsning JP Lokal i luften i Vejle, Viborg, Randers og Horsens. Ambitionen var at have politik, erhverv og kultur som bærende indholdssøjler, men med lokale mennesker som indgang, og så skulle okalmedierne skyde efter en yngre målgruppe end moderavisen ved bl.a. at gøre brug af nyhedsbreve.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også