Financial Times har nået en million digitale abonnenter

En dybere relation til hver enkelt abonnent og det at prioritere læserne over annoncørerne er ifølge Financial Times' kommercielle direktør årsag til, at erhvervsmediet 1. marts rundede en million digitale abonnenter. En ny app skal lokke flere ikke-business-læsere til.
Financial Times | Foto: Skærmdump/Ritzau Scanpix
Financial Times | Foto: Skærmdump/Ritzau Scanpix

For at opnå en succesfuld abonnementsforretning er udgiveren nødt til at sætte læserne over annoncørerne. Især fordi annoncemarkedet i stigende grad bliver mere "kompliceret og dyrere at operere i".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også