Professor om avisers nye lokalmedier: Tvivlsomt om der er plads til alle

B.T., Jyllands-Posten og Jysk Fynske Medier er fået i offensiven med nye digitale lokaljournalisitikske satsninger, men det er tvivlomt, om der er plads til alle på sigt, mener professor.
Foto: Jacob Ehrbahn
Foto: Jacob Ehrbahn

Markedet for lokaljournalistik har fået sig et ordentligt spark, efter både Jysk Fynske Medier, Jyllands-Posten og senest B.T. har investeret offensivt i nye digitale og abonnementsbaserede lokalmedier, men det er langt fra givet, alle også har en fremtid, siger professor i medieledelse ved CBS Anker Brink Lund til Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også