Danske Medier: Både plan a, b og c bør handle om at holde samfundet åbent

Hvis det kommer så vidt som til nye nedlukninger som følge af covid-19-udburd, forventer brancheorganisationen, at der igen vil blive åbnet for kompensation til private medier for tabte annonceindtægter.
Foto: Danske Medier
Foto: Danske Medier

En lang række særligt lokale og regionale medier kæmper fortsat en hård kamp for at få økonomien til at hænge sammen efter coronanedlukningerne, som bl.a. betød beskårede annonceomsætninger som følge af lukkede sportsevents, messer og lignende - og derfor er det oplagt, at medierne igen skal tilbydes annoncekompensation, hvor der kommer nye nedlukninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også