MediaWatch

Jysk Fynske kvitter salgssamarbejde for at få bredere annoncepalette i spil

Ugeavisernes fælles salgsbureau DLU lukker, efter bl.a. markedslederen Jysk Fynske Medier har meldt sig ud. Fravalget skyldes ønske om en anden salgstilgang, siger kommerciel direktør. Mindre medlem forventer ikke at miste omsætning på lukningen.

Fundamentet under salgssamarbejdet De Lokale Ugeaviser (DLU) smuldrede på få dage, da JP/Politikens Hus og Jysk Fynske Medier i forrige uge meldte sig ud af samarbejdet.

De Lokale Ugeaviser lukker og slukker efter medlemsafgang 

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Danske Medier vil have åbnet diskussion om fordeling af licensoverskud

De mange millioner i såkaldt merlicensprovenu bør fordeles, så de i højere grad bidrager til at skabe bredde i medielandskabet og holder hånden under lokal- og regionalmedier, lyder det fra adm. direktør i Danske Medier, der vil have gjort op med, at en stor bid af kagen tilfalder DR.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs