Jysk Fynske kvitter salgssamarbejde for at få bredere annoncepalette i spil

Ugeavisernes fælles salgsbureau DLU lukker, efter bl.a. markedslederen Jysk Fynske Medier har meldt sig ud. Fravalget skyldes ønske om en anden salgstilgang, siger kommerciel direktør. Mindre medlem forventer ikke at miste omsætning på lukningen.

Fundamentet under salgssamarbejdet De Lokale Ugeaviser (DLU) smuldrede på få dage, da JP/Politikens Hus og Jysk Fynske Medier i forrige uge meldte sig ud af samarbejdet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også