Konferencer og vækst i printannoncer skabte millionoverskud hos Dagens Medicin

Medicinalbranchen har været flittig til at købe annoncer både digitalt og på print, og det har man fået at mærke hos Dagens Medicin, som i corona-året nåede et overskud på godt 2 mio. kr.
Rikke Esbjerg er adm. direktør for Dagens Medicin. | Foto: Dagens Medicin
Rikke Esbjerg er adm. direktør for Dagens Medicin. | Foto: Dagens Medicin

Noget så sjældent som vækst i annonceomsætning på print har været medvirkende til, at sundhedsmedieselskabet Dagens Medicin i 2020 kunne levere det, der med adm. direktør og ansv. chefredaktør Rikke Esbjergs ord er et "rigtig nydeligt regnskab".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også