MediaWatch

JP/Politiken bebuder snarlige opkøb og øget fokus på lokal- og regionaljournalistik

Opkøb er på agendaen hos JP/Politikens Hus, hvis adm. direktør håber at kunne løfte sløret for noget inden længe. Også lokal- og regionaljournalistik har koncernens opmærksomhed.

Foto: Jens Hartmann Schmidt

JP/Politikens Hus har flere gange udpeget opkøb som et område, hvor selskabet vil gøre sig bemærket, og ifølge Stig Ørskov, adm. direktør for medieselskabet, er der snart nyt på dén front.

"Vi er optagede af at investere i og udvide vores egne kerneforretning. Så vi kommer fortsat til at investere i vores kerne, som er publicistiske udgivelser. Det gælder både nuværende forretninger og titler, og vi kommer også til at sætte nye i søen både i og uden for Danmark. Og så er vi også ekstremt optagede af at se, om vi kan finde noget interessant, som vi kan få lov til at købe. Der ligger nogle spændende ting på bedding i de her dage."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs