JP/Politiken bebuder snarlige opkøb og øget fokus på lokal- og regionaljournalistik

Opkøb er på agendaen hos JP/Politikens Hus, hvis adm. direktør håber at kunne løfte sløret for noget inden længe. Også lokal- og regionaljournalistik har koncernens opmærksomhed.
Foto: Jens Hartmann Schmidt
Foto: Jens Hartmann Schmidt

JP/Politikens Hus har flere gange udpeget opkøb som et område, hvor selskabet vil gøre sig bemærket, og ifølge Stig Ørskov, adm. direktør for medieselskabet, er der snart nyt på dén front.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også