MediaWatch

"De lokale og regionale medier skal børste støvet af sig og blive mere moderne"

JULESTAFET 2020: En milliarddyr beslutning, en rekruttering, der viser muskler, to manglende nomineringer, omkalfatrende ord og nye, automatiserede mediemuligheder indrammer medieåret 2020 for chefredaktør for Nordjyske Medier, Karl Erik Stougaard.

Karl Erik Stougaard tiltrådte som chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. Før da var han chefredaktør for Euroman. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

For mediebranchen 2020, hvad var:

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs