"De lokale og regionale medier skal børste støvet af sig og blive mere moderne"
JULESTAFET 2020: En milliarddyr beslutning, en rekruttering, der viser muskler, to manglende nomineringer, omkalfatrende ord og nye, automatiserede mediemuligheder indrammer medieåret 2020 for chefredaktør for Nordjyske Medier, Karl Erik Stougaard.
![Karl Erik Stougaard tiltrådte som chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. Før da var han chefredaktør for Euroman. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12640173.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dohy9hqvqs7fya39yz.jpg)
[fakta]
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.