Kristeligt Dagblad vil sænke frafald blandt abonnenter med støttemillion
![Kristeligt-dagblad.dk skal redesignes. | Foto: Screenshot](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12540040.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d2enx0eiad15u79lmn3.jpg)
Frafaldet af abonnenter skal nedad og brugeroplevelsen op hos Kristeligt Dagblad, der med 1,1 mio. kr. i ryggen fra Innovationspuljen nu vil identificere og udrydde de sten på vejen, der kan få læserne til at stå af, når de bruger Kristeligt Dagblad, hvad enten det er digitalt eller analogt. Det fortæller Mads Emil Lidegaard, som er digital chef hos Kristeligt Dagblad.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
17 medier får knap 10 millioner i innovationsstøtte
For abonnenter