Kristeligt Dagblad vil sænke frafald blandt abonnenter med støttemillion

Med en millionbevililng fra Innvationspuljen vil Kristeligt Dagblad ommøblere avisen digitalt og på print for at styrke grebet i abonnenterne.
Kristeligt-dagblad.dk skal redesignes. | Foto: Screenshot
Kristeligt-dagblad.dk skal redesignes. | Foto: Screenshot

Frafaldet af abonnenter skal nedad og brugeroplevelsen op hos Kristeligt Dagblad, der med 1,1 mio. kr. i ryggen fra Innovationspuljen nu vil identificere og udrydde de sten på vejen, der kan få læserne til at stå af, når de bruger Kristeligt Dagblad, hvad enten det er digitalt eller analogt. Det fortæller Mads Emil Lidegaard, som er digital chef hos Kristeligt Dagblad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også