MediaWatch

Jysk Fynske holder vejret efter nye corona-tiltag – men fastholder forventninger

Op til årsafslutningen venter Jysk Fynske Medier fortsat et trecifret millionunderskud i år. Ugeaviserne er akilleshælen i forretningen, siger direktør, der ser de seneste corona-restriktioner som en ny joker.

Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har mange steder gjort ugeavisforretningerne til en blottet nerve, og hos landets største udgiver af de annonceafhængige gratisaviser er det hovedforklaringen på, at koncernen venter det største underskud siden der i 2016 stod minus 98 mio. kr. på bundlinjen.

"Ugeaviserne er hovedårsagen til vores underskud. Det er der, vi har sat massivt til, og hvor vi om nogen steder holder øje med udviklingen," siger adm. direktør for Jysk Fynske Medier, Jesper Rosener.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs