Jysk Fynske holder vejret efter nye corona-tiltag – men fastholder forventninger

Op til årsafslutningen venter Jysk Fynske Medier fortsat et trecifret millionunderskud i år. Ugeaviserne er akilleshælen i forretningen, siger direktør, der ser de seneste corona-restriktioner som en ny joker.
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har mange steder gjort ugeavisforretningerne til en blottet nerve, og hos landets største udgiver af de annonceafhængige gratisaviser er det hovedforklaringen på, at koncernen venter det største underskud siden der i 2016 stod minus 98 mio. kr. på bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu