Schibsted runder en milliard på digitale brugerindtægter

Den norske mediekoncern Schibsted har i løbet af tre år fordoblet omsætningen for digitalt indholdssalg til 1. mia. norske kr. og når digitalt mål.
Foto: Schibsted/PR
Foto: Schibsted/PR

Det norske mediehus Schibsted, der bl.a. står bag aviserne VG, Aftenposten og svenske Aftonbladet, er et skridt nærmere at nå målet om at blive en digital bæredygtig medievirksomhed, efter selskabet på tre år har fordoblet de digitale brugerindtægter fra 500 mio. til 1 mia. norske kroner svarende til godt 680 mio. danske kr. Det skriver Kampajne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også