Schibsted runder en milliard på digitale brugerindtægter

Det norske mediehus Schibsted, der bl.a. står bag aviserne VG, Aftenposten og svenske Aftonbladet, er et skridt nærmere at nå målet om at blive en digital bæredygtig medievirksomhed, efter selskabet på tre år har fordoblet de digitale brugerindtægter fra 500 mio. til 1 mia. norske kroner svarende til godt 680 mio. danske kr. Det skriver Kampajne.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
SVT afsætter flere penge til at beskytte medarbejdere
For abonnenter