MediaWatch

Jysk Fynske Medier etablerer salgsteam i Málaga

Kort efter nedlæggelsen af 94 stillinger hos Jysk Fynske Medier, etablerer koncernen nu et salgsteam i det sydlige Spanien. "Man kan sagtens skære til ét sted i en virksomhed og have behov for at vokse i en anden del af virksomheden," lyder det fra viceadm. direktør Bjarne W. Munck.

Bjarne W. Munck, vice adm. direktør og COO hos Jysk Fynske Medier. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Fynske Medier

Efter en større sparerunde i Jysk Fynske Medier udvider mediekoncernen nu med et salgsteam i Málaga i Sydspanien. Det fremgår af en jobannonce og bliver bekræftet af vice adm. direktør og COO hos Jyske Fynske Medier, Bjarne W. Munck.

Den nye guppe af telemarketingsælgere bliver etableret 1. august på Costa del Sol-kysten - og med jobbet følger en løn reguleret efter spanske forhold.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Franske medier lander indholdsaftale med Facebook

En forhandlingsalliance, der bl.a. repræsenterer Le Monde og Le Figaro, har netop indgået en aftale med Facebook om visning af journalistisk indhold. Aftalen er et bevis på, hvad der kan opnås gennem løsningsorienteret dialog, siger det sociale medieselskab.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs