MediaWatch

"De dage, hvor annoncesalg, kurser og bogsalg imploderede, var heller ikke de bedste"

MediaWatchs Sommerbarometer. Aflysning af Informations jubilæum, annoncesalgets implosion trods højeste oplagstal i 27 år og håndteringen af coronakrisen var blandt de store udslag i løbet af årets første halvår for Informations adm. direktør, Stine Carsten Kendal.

Foto: INFORMATION

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"De dage, hvor flere og flere kom tilbage til Informations lokaler, så vi igen kan se hinanden, når vi arbejder sammen."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs