Annoncefald lagde pres på Sjællandske Medier i underskudsgivende 2019

Et pres på annonceomsætningen og omstruktureringer var med til at trykke Sjællandske Mediers økonomiske resultater i 2019, hvor indholdssalget til gengæld var stabilt. Opkøb af ugeaviser og coronakrise vil sætte aftryk på 2020.
Foto: Mathias Svold/Ritzau Scanpix
Foto: Mathias Svold/Ritzau Scanpix

Omkring 20 mio. kr. blev barberet af omsætningen, og et lille overskud i 2018 blev vendt til et underskud i 2019. Det er blandt hovedoverskrifterne i Sjællandske Mediers årsregnskab for 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også