MediaWatch

Berlingske bruger "Ikea-knappen" til at måle brugertilfredshed

Berlingske måler løbende på brugertilfredsheden på koncernens digitale udgivelser, og her spiller "Ikea-knappen" en simpel og central rolle, fortæller digital udviklingsdirektør.

Foto: PER FOLKVER/Politiken

Der er hverken hokus pokus, store analysehuse eller dyre konsulenttimer i spil, når Berlingske Media løbende tager pulsen på brugernes oplevelse af mediehusets sites.

Inspirationen er derimod fundet hos Ikea og andre detailkæder, der har en smiley-stander stående på vej ud af butiksdøren, hvor kunderne kan anmelde shoppingoplevelsen. Det fortæller Christian Stavik, Berlingske Medias digitale udviklingsdirektør.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs